01 March 2012

Luulekavast ja luuletustest

Ma ei ole väga suur luuletuste armastja. Ma ei loe neid vabal ajal, aga mul pole ka midagi nende vastu. Kirjanduse tunnis või Ernis võib ikka lugeda ja analüüsida. Varasemalt pidime me 9. klassis tegema luuleanalüüsi ühe luuletaja kohta ja ma tegin selle Juhan Liivi kohta. See oli isegi huvitav, me pidime uurima luuletaja tausta ja veel erinevaid omadusi ja aspekte valitud luuletaja ja luuletuste kohta. Mul on siiamaani meeles tema luuletusi ja tema elu kohta. Põhiline, mis meelde jäi oligi see, et tal olid isamaalised luuletused.

Luulekava koostamine oli minu jaoks uus kogemus. Pole pidanud sellist asja varem tegema. Mina lugesin Barbaruse ja Visnapuu luulet. Meie luulekava teema oli armukolmnurk. Mees pidi valima kahe naise vahel ja mind ta ei valinud. Valis hoopis hella iseloomuga naise.
Teiste luulekavasid oli väga huvitav vaadata, kuna oli näha, et oldi ette valmistatud. Osadel oli lausa spetsiaalne riietus selga pandud. Samuti oli üks huvitav videolahendus. Pärast luulekava lugemist veendusin, et meie klassis käib palju andekaid inimesi. :)

No comments:

Post a Comment